filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Pissed Consumer Interviews ?

Benefit Wallet (BW) mislabeled a return of an incorrect distribution to my Health Savings Account (HSA), clearly marked as such. They are offering no solution to the problem before the deadline for presenting my income taxes. Also, BW mailed me a Form 5498-SA for 2017 that erroneously states that the total contributions to my FSA during 2017 amounted to $3,226.85, less than the maximum allowable of, in my case, $4,500. Its website offers no useful guidance, and a rude customer service rep confirmed on March 30 the mistaken figure. I therefore made a deposit for the missing $1,273.15. I now have to reverse this erroneous deposit; BW informs me that it will charge me $25 for the privilege. So BW sent me false information, confirmed it on the phone, and charges me extra as a consequence of its incompetence.
They are preventing me from accessing my account. They will NOT send me my userid. They have no provisions to email customers. They have fax numbers but do not list them on their website. Their representatives do not know the fax number even though they have many. They...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Dec 06.
BenefitWalletCCC
BenefitWalletCCC
BenefitWallet Verified Representative

We apologize if our service has not met your expectations. Our goal is to provide consistent, reliable service on an exemplary level. Your feedback regarding your experience i...

1.0
I didn't like
  • Customer service
#1416861
I requested a reimbursement for a direct deposit to my bank account on 11/21/18. It is now 12/04/18 and it is still processing. This is not the first time. Customer service staff is neither helpful nor knowledgeable. The one I talked to was rude. I hope my employer...
Read more
Company wrote 1 public responses to the review from Dec 04.
BenefitWalletCCC
BenefitWalletCCC
BenefitWallet Verified Representative

We apologize if our service has not met your expectations. Our goal is to provide consistent, reliable service on an exemplary level. Your feedback regarding your experience i...

#1414908
Requested transactions disappear resulting in late fees. Called multiple times to no resolve. If you have a choice don't do business with BW.
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Dec 03.
BenefitWalletCCC
BenefitWalletCCC
BenefitWallet Verified Representative

We apologize if our service has not met your expectations. Our goal is to provide consistent, reliable service on an exemplary level. Your feedback regarding your experience i...

1.0
I didn't like
  • Failure to contact me
#1413717
This company is terrible all they want to do is keep your money, this is the 3rd FSA account that I have had and this one seems to make up rules as they go. Had my card suspended 3 times in a year the last one they said DC88 – This claim, or a portion of this claim,...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Nov 27.
BenefitWalletCCC
BenefitWalletCCC
BenefitWallet Verified Representative

We apologize if our service has not met your expectations. Our goal is to provide consistent, reliable service on an exemplary level. Your feedback regarding your experience i...

1.1
#1408772
I have had a number of problems with this company over the two years that my employer moved to them from WageWorks. I don't know why they changed. Never had a problem with WageWorks, and have had nothing but with Benefit Wallet. Most recently, I paid an ER bill with my...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Nov 16.
BenefitWalletCCC
BenefitWalletCCC
BenefitWallet Verified Representative

We apologize if our service has not met your expectations. Our goal is to provide consistent, reliable service on an exemplary level. Your feedback regarding your experience i...

1.0
#1401955
Went to pick up a prescription vital to my daily health and discovered my card had been blocked. Called in and reached Nick (rep# 3015374), the rudest rep I have ever encountered. I had advised the item they were blocking my card for, my insurance covered contact...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Nov 16.
BenefitWalletCCC
BenefitWalletCCC
BenefitWallet Verified Representative

We apologize if our service has not met your expectations. Our goal is to provide consistent, reliable service on an exemplary level. Your feedback regarding your experience i...

Whitehall, Ohio
#1401940
I had a small balance of $63 left in my account. In the middle of the month I requested a check for the balance figuring it would close out the account. I received the check, deposited it and it cleared the bank. Then I received a letter telling me they charged me $50...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Nov 15.
BenefitWalletCCC
BenefitWalletCCC
BenefitWallet Verified Representative

We apologize if our service has not met your expectations. Our goal is to provide consistent, reliable service on an exemplary level. Your feedback regarding your experience i...

1.1
I liked
  • Use of a debit card and checks to pay medical bills
I didn't like
  • Maintenance fees
  • Lack of empowerment in employees to fix matters
  • Lack of accountability on their part
#1401038
I have attempted several times to contact the company only to get an appreciation for getting a root canal at the dentist. The company not user friendly, responsive and riddled with mistakes by incompetent people. I have requested my company to stop using this service...
Read more
Company wrote 1 public responses to the review from Oct 19.
BenefitWalletCCC
BenefitWalletCCC
BenefitWallet Verified Representative

We apologize if our service has not met your expectations. Our goal is to provide consistent, reliable service on an exemplary level. Your feedback regarding your experience i...

#1385266
If you have money in their HSA account expect delays and problems getting YOUR money out. Total run-around. Online forms they say they never get because every month they charge a maintenance fee and they hate to give that up. This company and their deceptive,...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Oct 12.
BenefitWalletCCC
BenefitWalletCCC
BenefitWallet Verified Representative

We apologize if our service has not met your expectations. Our goal is to provide consistent, reliable service on an exemplary level. Your feedback regarding your experience i...

1.0
I didn't like
  • Basically everything the company did was of no value
#1380059

Contact BenefitWallet

Mailing Address:
BenefitWallet
500 Ross Street Suite 154-0510
Pittsburgh, Pennsylvania 15262-0001
United States
Phone:
(877) 472-4200
More
They were supposed to send me a refund check/balance due when I closed my account. They told me the check were arrive in 5-7 business days. It didn't. It took longer. I had to call more than once. When I received my check, I deposited it into my bank account. Even...
Read more
Company wrote 1 public responses to the review from Oct 11.
BenefitWalletCCC
BenefitWalletCCC
BenefitWallet Verified Representative

We apologize if our service has not met your expectations. Our goal is to provide consistent, reliable service on an exemplary level. Your feedback regarding your experience i...

#1379199